21 Ocak 2013 Pazartesi

Clinique Even Better Eyes


Clinique birkaç ay önce, henüz Even Better Eyes piyasaya sürülmeden önce bu kozmetik ürünü nü bize de gönderdi. Ancak ben kozmetik ürünü nü kaybettim ve uzunca bir süre aradıktan sonra bulamadığım için yanlışlıkla çöpe attığımı düşünerek aramaktan vazgeçtim. Şans eseri tam aramayı bıraktıktan sonra karşıma çıkıverdi :) Size de böyle şeyler oluyor mu hiç ?

     Clinique'in cilt bakım ürünlerini gerçekten çok başarılı buluyorum. Ciltteki lekeleri açtığını iddia ettikleri Even Better serisini bir arkadaşıma önerdim ve ikinci şişeden itibaren cilt lekeleri ciddi manada yok olmaya başladıktan sonra ben de markaya daha bir sempati ile yaklaşmaya başladım.

     Ürün ten rengi gibi görünse de sürüldüğü zaman renksiz oluyor. Göz çevresinde çok minik pırıltılar kalıyor. Sim kadar belirgin değil ama ufak parçalar halinde... Göz çevresini çok yumuşak ve pürüzsüz yapıyor. Göz altlarımda koyu halkalar var ama çok büyük bir sorun yaşamıyorum. Bu ürüne çok inanıyor ve güveniyorum. Umarım birkaç haftalık deneme sonucunda size gözle görülür sonuçlar sunabilirim.

     Bu kozmetik ürünü nü bulduktan ve kullanmaya başladıktan sonra gözümü Clinique'in yeni fondöteni Even Better'a diktim. En kısa sürede bu fondötenden test etmek istiyorum.

http://www.balerin.com/clinique-even-better-eyes-koyu-halka-giderici-goz-cevresi-bakim-kremi.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder