21 Ocak 2013 Pazartesi

Parfümlerin Dayanılmaz Hafifliği


2013 yazı gele dursun hepimiz terlemeye, bazılarımız temiz ve güzel kokmaya, bazılarımız ise toplu ölümlere yol açacak kadar kötü kokmaya başladı. İşte parfüm sürmenin dayanılmaz hafifliği burada başlıyor.

2013 yazı için favori parfümlerim hakkında bir video çekmeyi düşündüm; ancak parfümü anlatmak benim için çok zor bir durum. Bunu da seviyorum, şunu da seviyorum, hepsini seviyorum demek yerine yazı hazırlamayı daha uygun buldum.

 Ben genellikle tatlı, ferah, çiçek kokularını beğeniyorum. Tercihlerim de bu yönde oluyor. Kışın Gucci Guilty, Armani Code, Givenchy Play For Her, Lady Million, Clinique Happy ve The Body Shop Vanilyalı parfümü tercih ediyorum. Ancak havalar ısınmaya başlayınca daha hafif kokulara yöneliyorum.

 http://www.balerin.com/parfum.phtml

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder